14 September 2010

Vans dan Kekasih.

Haritu before puasa, saya menemani kekasih cari kasut baru. Nak pakai pi kerja. Maklum lah baru dapat gaji. hehe. Mula-mula dia kata nak Macbeth Vegan, tapi macam tak best. Sebab ramai orang pakai saya kata. Akhirnya, kekasih jumpa satu kasut ni. Vans Zapato Del Barco. Kemain susah aih nak sebut nama kasut ni. Kekasih beli kaler biru gelap. Yang canvas punya. Comel ja bila tengok kekasih pakai kasut ni.[gambar kekasih dan kasut] Tetapiiiiii, kekasih bagi tau saya. Dia search kat google pasai kasut ni dan diaaaa terjumpa kasut Vans jugak tapi design dia lagi menarik. Haih, cantik sangat snakeskin lagi tau. Kaler lagi menarik. Saya pun suka jugak! (tapi dah tau saya muat Vans for kids saja) Takpa kekasih, next time kita beli lagi. Mana tau Vans bawak keluaq yang kulit boya pulak ka, tenggiling ka. Lagi style. Kita tunggu saja.



Ini kasut kekasih.

Ini yang kekasih berkenan. Snakeskin
Wow! Kekasih, nak cakap apa lagi?
Wah! Wah! Memang cun. Hitam/Ungu.

Okay, okay. Cukup kot. Satgi kena tumbuk pulak :P


Gambar-gambar di atas, di dapati di sini. Thanks.


No comments: