13 September 2010

Sesi Bertemu Kekasih

Setelah 4 hari beraya, baru hari ini saya dapat bertemu kekasih. Disebabkan keadaan diri tidak begitu memuaskan, saya dan kekasih tidak dapat beraya bersama :( Tetapi, akhirnya hari ini pada pukul 7.41 pagi tadi kekasih menghubungi saya. Semalam, saya ada menyatakan hasrat untuk breakfast bersama kekasih. Pagi ini pada pukul 8.30 kekasih sudah segak berada di depan rumah dengan berbaju arsenal baru nya :P Tercapai jugak hajat saya untuk breakfast bersama kekasih. Thank you kekasih. Saya sangat happy.

Kekasih pun tidak sihat. Kami sama sama selsema. Pagi-pagi ni, kekasih ajak breakfast di kopitiam convent. Saya makan soto. Kekasih makan soto dan kueyteow goreng (memang gemok) lepas tuuuuuuuuu kami menuju ke Star Parade. Ehem. Kekasih bagi duit rayaaaa! HAHAHAHA dan dan dan hajat saya untuk memiliki Puma Cabana Racer tercapaaaaaiiiiii.(tujuan asal entri ini) Hehe. Tadaaaaaaaaa!


Ini lah idaman hati saya. Hehehe. Thank you kekasih. Saya happy sangat sebab beli ini dengan kekasih. Sayang kekasih saya.

No comments: