28 August 2010

PKNS, yesterday.

Semalam sangat lah tidak berapa baik mood nya. Ada la orang tu kan buat saya kan tak dak mood kan kan? Ohh ya, semalam ke PKNS bersama aznorieza dan ida murni untuk membeli belah sempena raya yang bakal menjelang. Ya Allah ramai nya umat manusia berasak asak untuk membeli baju raya. Maka saya yang tiada kerja ini mencuba untuk menggunakan "baby" ida murni yang baru. Tiba-tiba rasa macam jurufoto pulak. Sebab ada la makcik2 menegur dan bertanyakan samada ada saya ni jurufoto atau seorang penemuramah. Ada nampak saya ni macam awal ashaari ka? takpun marion counter? KAHKAHKAH perasan!

Mangsa saya adalah bunga kuning ini. Nampak begitu menarik warna nya. Ceria kan?

Ini pulak board kedai gambar. Sini takdak fujifilm ka?

Jeng jeng! Teka la nama restoran ni apa.

OH! OH! rasa manik ni menarik untuk di shoot!

Okay, ini muka puas hati dapat harga murah.

Rasa best pulak main DSLR kan? Tapi saya sangat la tidak tahu menggunakan nya. Setakat guna auto boleh la. Apa pun saya masih mengharapkan Holga yang masih kat awan lagi. LCA yang masih di sebalik bukit lagi dan jugak Diana F+ yang ntah di laut mana tercampak. Tunggu la bila saya kerja nanti.

P/S: I love to shoot memory. I dont care about my surrounding.

No comments: